LINK-LINK HEBAT

Friday, October 30, 2009

tekanan

30 oktober 2009

tekanan betul biler exam dah dekat tapi buku tak baca lagi.. pergh giler macam budak pandai jerk tak baca buku.. exam tinggal beberapa hari jerk.. apa pun tak baca lagi.. apa nak jadi ntah dgn aku nie dah buang tabiat per sampai tak study.. ish2. tension giler siot.

tekanan exam nie semakin menekan2 lama2 boleh hilang akal aku..(mengarut apa lah aku nie)... tekanan yang aku rasa macam2 bukan exam jerk.. dengan kes carry mark lagi.. degn aku tak da mood nak study lagi... aku pun tak faham lah kenapa aku nie.

ntah lah aku dah mengarut nie.. teknan perasaan nie.. jgn baca entry nie.. sbb aku post entry nie dalam keadaan bertekenan tinggi.,,

6 comments:

  1. habis la dia...kami dah bc..sungguh di luar dugaan skali tekanannya. nampaknya kena masuk tg.rambutan lah ni

    ReplyDelete
  2. haha
    memang macam tue lah..
    dah bengong dah nie

    ReplyDelete
  3. tekanan konon...
    tp buku mlas bce gk..
    huhuhu...
    dok lyn muvie n fb jerk.
    e2 y teknn tue..
    huhuhuh
    dah2 g bce bku..
    hehehe

    ReplyDelete
  4. hha
    buku baca bioerl rasa nak baca..
    mana boleh baca setiap masa.
    huhu

    ReplyDelete
  5. tertekan menekan ditekan atau tekanan??

    ReplyDelete