LINK-LINK HEBAT

Tuesday, August 17, 2010

kebahagian itu datang sendirinye...

selepas segala yang berlaku, akhirnya dapat gak menyesuaikan segalanye... daripada apa kesedihan dan juga kesengsaraan yang di alami... setelah mengalami kekecewaan yang amat dalam.. dan dugaan di bulan mulia ini... rattus telah mula mengatur langkah kembali, mencari momentum untuk memecut.. bak kata cikgu sekolah rattus dulu.. enjin dan panas pe lagi pecut lah..

rattus bukan nak citer apa pun.. selepas jerk peristiwa yang menyayat hati tue... rattus jadi macam lost lah kejap.. nak cari kembali apa yang tela hilang... hari nie sedang sebuk2 rupanya ada khabar berita gembira... awal2 pagi bersama kawan2 batch 2007/2008 geografi amik gambar buat kenangan.. sebb dah lama tak tangkap gambar dan kumpul sama-sama... rasa seperti menggamit kenangan silam.. bukan kenangan bercinta kanak-kanak tadika... tapi kenangan masa mula-mula masuk UPSI dulu..

sebelah petang plak ada plak taklimat praktikum... apa yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba.. sebb per??? kami diberi pilihan untuk pilih sekolah sendiri.. nak praktikum kat mana.. alhamdullilah dapat jugak berpraktikum di tempat yang dinginkan.. dan satu lagi dapat pulak bersama-sama dengan kawan-kawan yang agak sporting dan beri kerjasama. dan diharapkan dapat memudahkan lagi perjalanan berpraktikum.. happy giler ar..

tue lah dia... setiap kesedihan dan kesengsaraan itu sebenarnya dibaloikan dengan kegembiraan.. cuma sama ada cepat atau lambat jerk... rattus dah lega dengan praktikum...

salam....

No comments:

Post a Comment