LINK-LINK HEBAT

Sunday, September 27, 2009

sawang..

27 sept...

ahad...
hari pertama kembali ke sini
seperti sireh pulang ke ganggang..
bnayak perkara yang terjadi..
sahabat dan kawan..
kekasih dan cinta..
semua nya terjadi dalam seklip mata...
aku tak tahu nak kata..

kembali ke sini dgn impian..
harap impian jadi realiti
bukan sekadar di awangan
tetapi berpijak di bumi yang nyata..
azam demi azam aku tanam...
aku pacak ke bumi tuhan ini...

pelik tapi benar..macam tak percaya..
perkara yang negatif...
tapi boleh jadi positif..
memtik kata-kata aku sendiri....
segalanya mungkin kat dunia nie..
jadi hadapi kemungkinan itu
dengan hati yang redha,...

raya masih berbaki 3 minggu lagi..
tapi student life
membataskan segalanya..
harapan
hidup dunia baru lebih mekar hendaknya
semekar bunga padi di sawah bendang..
berterusan dan terus berterusan..

wasalam..

11 comments:

  1. xder y mustahil lam hdup nie..
    sglenyer mungkin....
    y pntg berpijak di bumi y nyata...
    (",)
    hehhehe

    ReplyDelete
  2. erm..
    mmg segalanya tak mustahil
    dan sebb itu lah berpijak di atas muka bumi ini..
    perlu lah nyata
    kalau tak jatuh tergolek
    haha

    ReplyDelete
  3. hahaha
    tue laa
    lau sik terbang tgii jerk...
    mau tergolek jtoh ble terlanggar kapal terbang...
    hahaha
    adoii ap laa bubu mrapu nie...hehhe

    ReplyDelete
  4. betul3
    kalau terbang tinggi
    mmg kena langgar lah
    jadi utaman keselamatan

    ReplyDelete
  5. pandu cermat jiwe selamt...
    hahaha
    ~ap kes nie dh lari topik tol~
    heh

    ReplyDelete
  6. haha
    dah macam klan kemenetrian keselamtaN DALAM NEGERI
    HAHAA

    ReplyDelete
  7. hahaa duta baru dorg nie..
    hehe
    bru jerk kje nie...
    hehhehe

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. haahaha
    tue laa cri duet byk2..
    t nk g shoppin sng..
    hehhee
    (",)

    ReplyDelete