LINK-LINK HEBAT

Wednesday, October 29, 2008

EXAM!!!!


buku yang perlu dibaca


pulang saja dari bercuti di kampung aku teringat yang perjuangan aku untuk sem nie masih lagi belum selsesai. aku masih lagi perlu mengharungi detik sukar bagi seorang pelajar iaitu menghadapi peperiksaan akhir.

sesungguhnya peperiksaan akhir ini merupakan detik atau petarungan yang paling besar yang perlu dihadapi. sem nie aku menghadapi banyak paper yang sukar dan amat payah untuk dijawab. malahan aku rasa agak tertekan juga unruk study semua buku2 nie. pening pun ada.

Berapa banyak buku yang masih lagi yang masih lagi belum berselak. nota yang masih lagi belum bertulis. menghitung hari je lagi untuk menjawab peperiksaan ini. hati aku gundah gulana untuk menjawab semua nie. tak tahu lah. semakin berdebar-debar dan juga lemah tangan aku untuk menulis dan berpinar mata untuk menbaca.

kepada kawan-kawan yang sama-sama masih lagi membaca dan juga tercari-cari nota untuk di baca. aku ucapkan kepada kawan-kawan semoga dapat menjawab soalan exam dengan penuh kecekalan dan juga dengan penuh dedikasi.

No comments:

Post a Comment