LINK-LINK HEBAT

Sunday, October 30, 2011

lama sudah ku tinggalkan dia

assalam

lama sudah ku tinggalkan dunia blogging
reasanye dah berbulan-bulan
tidak menulis dalam diari online nie

semakin hari hidup aku semakin sebuk
aku sebuk dengan kerjaya
adakalanye aku pun tak tahu
kenapa aku rasa terlalu sebuk

kini aku bekerja sebagai seoranbg consultant
baru jerk 3 minggu bekerja sebagai consultant nie
macam2 ragam manusia aku temui
walupun aku hanya melakukan telesale jerk
tapi macam2 benda yang aku pelajari

hidup ini tidak begitu mudah sebenarnya
banyak perkara yang menjadi tanda tanya
dan adakalnya tidak terungkai
namun di sebalik segalanya
aku cuba menjadi dewasa
mengahrungi kehidupan ini..

tak tahu nak tulis apa.. tunggu next time
aku citer lagi..
daaaa...

No comments:

Post a Comment