LINK-LINK HEBAT

Tuesday, March 30, 2010

kalau tak tahu buat cara tak tahu-EPISOD KEDUA

alkisah...

ada satu group kos bahasa yang suka sgt bz body life orang

aku pun ak faham kenapa lah suka sgt bz life orang nie

apa paedah nye pun tak tahu lah

tapi dalam group tue

ada sorang pompuan yang sgt gemuk

kalah tong drum yang letak sisa toksik tue

dalam badan dia sangat banyak toksik

aku tak tahu lah apa yang penuh dalam badan dia

air setan kot, ntah2 air kencing setan

aku pun tak tahu lah apa yang dia simpan...

pelik..

hakikat sebenarnya dia tidak tahu pun apa2

episod PERTAMA dalam hidup dia yang kena tinggal degn bf sendiri

sadis giler siot..

aku rasa sebb badan gemuk dia tue kot bf dia lari

pesanan kahas kepada BUDAK GEMUK YANG TAK TAHU MALU

sebenarnya bukan aku tak kawal pergerakan kawan ko tue

hakikatnya aku masih lagi mengawal gerak geri kawan ko tue

KALAU TAK TAHU BUAT LAH CARA TAK TAHU

AKAL LAIN KALI LETAK KAT KEPALA

BUKAN LETAK KAT PEORT DAN BONTOT YANG DEBAB TUE


P/S KALAU TAK AMIK TAHU JGN SUKA2 SUH AKU NAK BUAT APA YANG AKU BOLEH BUAT.....(SEDAR DIRI BUDAK YANG GEMUK)

No comments:

Post a Comment