LINK-LINK HEBAT

Sunday, March 21, 2010

BALASAN YANG TUHAN BAGI-khas untuk beliau

baru nie ada orang bz body life aku..

aku sakit hati orang2 yang bz body life aku..

sampai ada yang tulis dalam blog dia tue..

konon bagga lah dapat mengata aku dalam duna blogging nie..

aku pun tak tau apa paedah nye ngata aku aku tue

bz body life aku tue..

tapi yang pastinya..

hari ini balasan tuhan tue cepat sungguh..

dak sampai seminggu aku sakit hati..

akhirnya dia ditinggalkan oleh bf dia sendiri..

bukan dia tinggalkan untuk sementara..

tapi selamanya..

bf dia nak kawen bulan 6 nie..
betapa aku berasa syukur..

tuhan tue maha adil..

dalam sekelip mata jerk dia dah bg balasan

cash kat atas muka bumi ni..

betul kata orang tue..

doa orang teraniaya nie termakbul....

dan akhirnye doa aku termakbul..

dan kepada beliau

PADAN MUKA UNTUK KO....

BALASAN KO DAPAT CASH TERUS..

syukur alhamdullilah.....

p/s lain kali jangan kecoh hal orang lain
hal sendiri pun tak terjaga..
dan akhirnya.
tuhan dan bagi cash..
insaflah.....

1 comment:

  1. ilal..berdoa yang baik pada kwn2 kite..wlpn hati kite sakit

    ReplyDelete