LINK-LINK HEBAT

Tuesday, November 24, 2009

balik kampung

akhirnye.. perjuangan aku di medan peperangan exam telah tamat juga, setelah mengharungi pelbagai musuh2 yang mencabar dari ebebrapa buah negara. akhirnya aku berjaya menumpaskan mereka semua. mush2 yang amat2 kuat dari negara 4p, 3p, alam sekitar, penduduk, dasar-dasar dan juga negara intrepetasi data. sungguh kejam mereka menggunakan kuasa psikologi untuk berperang....

setelah hampir 3 minggu berperang dgn mereka semua akhirnya aku berjaya dan kini aku telah tiba kembali kenegara asal aku. walaupun mungkin seminggu lagi aku akan ke perantaun untuk menjaga semapdan di negara baktisiswa cakna ilmu. aku terpaksa ke negara itu untuk meninjau keadaan penduduk di sana sama ada dalam keadaan selamat atau tidak.

tahun ini aku dapat menyambut perayaan aidiladha walau pun selepas berjuang. dan alhamdullillah aku tak pernah terlepas menyambut bersama keluarga tersyng di negara tercinta. kini telah dua tahun setengah aku berjuang sbg pejuang bangsa. dan masih lagi ada beberapa tahun untuk aku berjuang lagi...

kepada kawan2 seperjuangan yang telah pulang ke negara masing2 itu, moga kita bertemu lagi di sesi latihan tahun hadapan...

adio amigos..

No comments:

Post a Comment